fbpx
Tavsiye

Bebekli Valiz Listesi

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Evet sadece 4 günlüğüne gidiyoruz, evet valiz ve ağırlık kaygılarımız var ama çare yok Koray için alınacaksa alınacak 🙂 İşte bu yüzden hazır @mühendisinoglu 4 gün Ukrayna’ya gidiyor ( seyahat yetmedi bir de en soğuğuna gidiyor) işte size faydalanacağınız ilaç gibi bir liste.

Not: Söz veriyorum bu listenin yazlık versiyonunu da en kısa zamanda sayfada göreceksiniz.

DEVAM EDİYOR...
----- GOOGLE REKLAMI -----

DEVAMI

Öncelikle seyahat öncesi herkesin ihtiyaçlarını gidilecek yer ve şehre/ülkeye göre kategorize etmekte fayda var.

Mesela biz 4 günlüğüne Ukrayna’ya gidiyoruz. Yani banyo ihtiyacı doğabilir. İstemiyoruz ama planlanmayan hastalık,ateş,diş ağrısı olabilir. Bu yüzden valize konacak ürünleri

Banyo, Alt Değiştirme, Tedavi, Beslenme, Giysi , Dış Giyim olarak ayırdık.

İhtiyaç olması halinde banyo yapması gerekirse

Alt Değiştirme için;

• Seyahat boy şampuan
  • Muslin aldık
    • Daha önceki seyahatlerimizde banyo havlusu da almıştık fakat bu kez otelin sunduğu havlu içerisine müslin sererek kullanmaya karar verdik çünkü banyo havluları bebekler için de olsa oldukça yer kaplıyor 🙂
  • Yarım paket (yaklaşık 20-22 adet) bez aldık.Koray günde ortalama 5 kere bez değiştiriyor o yüzden yeter diye düşünüyoruz. (Günlük çantada da lazım olabileceği için 4-5 adet de ilave var 🙂 )
  • 3-4 adet külot bez. Günlük acil değiştirmek gerekirse kolaylık sağlayacaktır
  • 1 paket ıslak mendil. Çok taneli büyük paketler(yıldızlar listesinde olmak şartıyla) işimizi görecektir diye düşünüyoruz.Yetmezse oradan temin edebiliyoruz. Birçok güvenli marka Türkiye’de yok maalesef.
  • Pişik kremleri (önleyici ve tedavi edici iki çeşit)
  • 3 adet alt açma örtüsü

Olağanüstü hallerle karşılaşırsak diye (ki karşılaşmamayıdiliyoruz 🙂 )

• Diş ağrısı tutarsa diye çok zor durumlarda kullanmak üzere diş jeli
  • Ateş düşürücü
  • Ateş ölçer
  • Hava değişimi sebebiyle burun tıkanıklığı yaşanabilir. Serum fizyolojik

Listenin en kabarık başlığı Yeme-İçme Beslenme

• Biberon temizleyici
  • Bulaşık süngeri
  • Bir takım çatal kaşık ve kabı
  • 2 adet biberon (bir tanesi uçakta yanınıza.Kesin lazım olacak)
  • Temizlenmesi kolay olacağı için silikon önlük.
  • Kavanoz mamalar. Bunlarında güvenli olanlarını seçmek zor da olsa imkansız değil biliyorsunuz. Sayfada incelemeleri mevcut.
  • Yol boyunca yada orada atıştırmalık bir şeyler. Ve bunları koyacak 2 saklama kabı
  • El yıkama için sıvı sabun ve olası durumda kirlenen kıyafetleri yıkamak için beyaz sabun.
  • Yüz temizleme mendili. Bu konuda @mustelaturkiye kullanıyoruz. Dışarıda yüzünü yıkamak zorunda kaldığımızda normal ıslak mendil yerine temizleyici etkisi yüksek ama güvenilir bir ürün.
  • Yine @mustelaturkiye nin cold stick ürünü.Soğuktan zarar görmemesi için bebeğin yanak ve dudak bölgeleri başta olmak üzere yüzüne uygulanıyor. Çok duyup ilk kullanımı mecburen Ukrayna’da olacak 🙂
  • Kullan-at masa örtüsü. Yapışkanlı tek kullanımlık Amerikan servisi. Restoranlardaki mama sandalyelerinin tepsi kısmına yapıştırıyoruz genelde.
  • Kuru meyve. Atıştırmalık seven çocuklar için güzel bir ara öğün (orada bulamayabiliriz. Bulsak da içeriğini bilmediğimizden götürmeye karar verdik.
  • Ihlamur. Koray özellikle kahvaltıda yemekle birlikte ıhlamur içmeyi seviyor.
  • Toz probiyotik. Ne olacağı belli olmaz 🙂
  • Propolis. Biz 1 yaş bittikten hemen sonra bağışıklığının güçlenmesi adına @egricayirbali organik propolis kullanıyoruz.

DEVAM EDİYOR…
—– GOOGLE REKLAMI —–

DEVAMI

Giysi kategorisi de oldukça kabarık

• 6 adet uzun kollu çıtçıtlı body. Biz bunları atlet diye giydirmeyi düşünüyoruz. Malum soğuk memleket.
  • 2 takım alt üst içlik. Biz üst içliği sizlerin tavsiyesi ile @blackspadetr marka tercih ettik.
  • Külotlu çorap ( Kalın ve ince olarak 2 adet almayı tercih ettik.)
  • Termal ve kalın çoraplar 4 adet
  • Bot
  • Her güne 1 kıyafet takımı olacak şekilde 4 takım ve 2 yedek takım.
  • Ev patiği. Koray otel odasında da rahat durmayacağı için olmazsa olmaz.

Bunları da hallettiğimize göre Dış Giyim Kategorisini de tamamlarsak Koray yolculuk için hazır

• 2 adet bere aldık. Biri kaybolur falan ne olur ne olmaz 🙂 Biz kaybetme potansiyeli yüksek olan ebeveynlerdeniz 🙂
  • Eldiven-atkı-boyunluk
  • Astronot tulum. Milyar kere sayfada soruldu cevabı buradan veriyorum 🙂 O tulum @decathlonturkey den 18-24 ay.
  • Panda tulum. Panda tulumu başka bir yazıda paylaşacağım biraz sabredin 🙂
  • Kanguru ve Kışlık örtüsü. Biz kanguruyu @ilkaybabykanguru kullanıyoruz biliyorsunuz. Fakat kışlık örtüyü ilk kez kullanacağız. Gelen tavsiyeler bebek arabası için çok da uygun olmadığı yönünde olunca listede yerini aldı bu ikili.

Bunlar dışında ilgisini çekecek oyuncaklar muhakkak yanınızda bulunsun.

Dipnot: Bu listeyi hazırlarken valizin ağırlık sınırını sakın unutmayın. Bunun kontrolü için bence evdeki tartıya önce kendiniz sonra kucağınızda valizle çıkın 🙂 aradaki fark valizin ağırlığı olacak. Tabi gideceğiniz yerden alınacak hediyelik,anı veya alışveriş nevalelerinin olacağını unutmayın 🙂 Bizim 25 kilo valiz, 8er kilo el bagajımız ve 10 kilo da bebek valizi hakkımız var 🙂 Ama sığacak mıyız yoksa deve yüküyle para mı vereceğiz ilave bagaja sanırım story de paylaşıyor olurum. Tabii kalpten gitmezsem 🙂

İlginizi Çekebilir

İsimdeki mühendis kelimesi bir unvandan başka bir şey değil aslında. Yapmış olduğum ve yapacağım incelemelerin hepsi mühendis unvanı ile değil babalık içgüdüsü ile yapılıyor. Yani ürün içerikleri önce bu süzgeçten geçiyor. İlk günden bu yana ‘’Bilgi Paylaştıkça Büyür’’ dedik tüm mühendisinoğlu ailesi olarak. Ve kısa sürede bilginin ne kadar büyüyebileceğine hep birlikte şahit olduk. İşte şimdi bilgiyi daha da büyütmek adına bu sayfadayız. Biz de sizler de…